سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات مفید

نظر
روغن خراطین و خواص روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر ؟ ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد نسبت به تاثیر و خواص روغن خراطین اصل تردید دارید و در واقع میخواهید بدانید ایا روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر ؟ نگرانی شما به حق و قابل درک است زیرا قرار است چند فاکتور مهم که نقش اساسی در زندگی دارند را درگیر این ماجرا کنید ؛ اولین فاکتور زمان با ارزش شماست ! دومین فاکتور امید به دریافت نتیجه است و سوم هزینه مادی که به جهت خرید روغن خراطین به شما تحمیل میشود . پس مسلم است ابتدا باید پیرامون ِ واقعیت روغن خراطین اصل ، کاربرد آن ، تاثیر دهی و فواید روغن خراطین همچنین تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی اطلاعاتی نسبی را کسب کنید و در نهایت تصمیم به تهیه و استفاده از آن نمایید .

ترکیبات روغن خراطین چیست ؟

  • الانتئین
  • پروتیین
  • کلاژن
  • امگا 3 و 6 و 9
  • گلیس
  • ویتامین E

خواص روغن خراطین

از بین بردن خطوط لبخند و خط پیشانی :
یکی از کاربردهای مهم و اصلی روغن خراطین ، کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم ، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. همچنین با ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست موجب لطافت و نرمی فوق العاده نیز می شو. روغن خراطین که یکی از کرهای گرانقیمت در جهان است در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوست نیز تاثیر دارد.

افزایش حجم و سایز سینه :

روشهای مختلفی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد مانند جراحی که روشی پر هزینه و البته خطرناکی است. استفاده از حجم دهنده ها که تاثیر بسیاری دارند مانند کرم ها و ژل های حجم دهنده. ترکیبات شیمیایی موجود در این کرم و ژل ها دارای عوارض بسیاری همچون سیاه و لکه دار شدن پوست ، سوزش و خارش های طولانی مدت می باشد. اما روغن خراطین با تاثیر بیشتر دارای عوارض بسیار کمتری است.

 

حجیم شدن گونه ها :

امروزه با تزریق ژل و بوتاکس و کذاشتن پروتز سعی در حجیم کردن گونه ها می شود که عوارض مختلفی همچون تورم ،کبودی و التهاب سلولی را دارد. این نوع روشها در نظر بسیاری از متخصصان جراحی مردود اعلام شده است.
روغن خراطین طبیعی می تواند حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و یا چهل روزه ، اندازه متناسب و دلخواه شما را به وجود بیاورد.

پر حجم کردن لب :

داشتن لب های نازک و باریک در آرایش های امروزی مورد پسند واقع نمی باشد و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره افراد نمایان کند.روش های مورد استفاده اغلب خانمها ، استفاده از ژل و پروتز است که علاوه بر هزینه های بالا ، عوارض جبران ناپذیری نیز به همراه دارد.
روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز خود در افزایش حجم می تواند گزینه مناسبی برای حجیم کردن و تغییر سایز لبها باشد. برای دست یابی به اندازه دلخواه کافیست از این روغن به مدت یک ماه در طول روز استفاده کرد.

تغییر سایز آلت جنسی آقایان :

هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ، اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :
  • افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
  • رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنسی شما
  • کاهش خمیدگی آلت
  • ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
  • افزایش اعتماد بنفس
  • افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
  • افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

https://behembego.ir/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%87.b1283

ایا روغن خراطین واقعیت دارد ؟

شاید این سوال یک سوالی باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است  ! در پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما انتظار دارید روغن را به موضع بزنید و ظرف 1 ساعت حجمی و افزایش سایز باور نکردنی دریافت کنید باید به شما بگوییم متاسفانه اینگونه نیست ! گفته ها درباره خواص روغن خراطین واقعیت دارد اما همت می طلبد !

آیا امکان دارد از خواص روغن خراطین بهره ای نبریم ؟

در حقیقت با مطالعه درباره خواص روغن خراطین ، این روش موثرترین روش حجم دهی و افزایش سایز به اندام هایی که دارای بافت اسفنجی هستند معرفی گردیده است .‌ اگر کسی با این روش موفق به دریافت نتیجه مورد نظر نشود ، تنها راه درمان عمل جراحی میباشد .

تفاوت روغن خراطین و روغن زالو چیست ؟

روغن خراطین ، روغن زالو نیست ! روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطین از کرم ایزنفتیدا روغن گیری میشود . کرم ایزینفتیدا (روغن خراطین ) عملکرد حجم دهندگی را مانند روغن زالو ( و به مراتب بهتر از آنها ) انجام میدهد  .
منبع : فروشگاه راگا